Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Dominik Formánek

35 nadpisů Johna Caplese

Podle “otce reklamy” Davida Ogilvyho je nadpis zodpovědný za 80 % úspěchu (článku, reklamy nebo vaší domovské stránky).

V průměru čte nadpis pětkrát více lidí než samotný text. Když napíšete nadpis, utratili jste osmdesát centů ze svého dolaru. – David Ogilvy

Zda bude email přečten se rozhoduje před jeho odesláním

4 typy emailů seřazené podle pozornosti příjemců

Copywriting znamená psaní textů se záměrem, např. prodat, přesvědčit. Může se také jednat o psaní článků nebo knih.

S e-mailingem jsem začal před 15 lety. V té době ostatní firmy posílaly své obchodní nabídky, katalogy a letáky klasickou poštou. Já už jsem sbíral první objednávky e-mailingem. Za tu dobu mi hromadné posílání e-mailů a copywriting přinesl nespočet nových zákazníků i objednávek.