Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Jedna dovednost, která se vyplatí denně trénovat

Dobrý den,

nebudu vás dlouho natahovat, jaká dovednost to je.

Řeknu to tady narovinu, nebudu to obalovat do žádných prázdných slov a nebo namáčet v bezduché omáčce.

Je to dovednost, která musí být v základní výbavě každého markeťáka. Úplně každého. A přesto ji málokdo bere vážně.

Je to dovednost nebo schopnost vzbuzovat zvědavost.

Proč právě tato?

Potřebujete vzbuzovat zvědavost v titulcích každého inzerátu, článku na blog nebo e-mailingu. Dokonce pokud budete vymýšlet název nové knihy, potřebujete tuto dovednost.

Proč ji trénovat denně?

Protože to je jako sval. Pokud svoji mysl budete trénovat denně, pak vám bude dobře sloužit. Jinak se stane vaším pánem a budete potřebovat “její” (myšleno mysli) dobrou vůli, zda se jí bude chtít vám dávat nápady nebo se prostě můza nedostaví.

Jak ji trénovat?

Až pojedete tramvají, autobusem nebo autem a uvidíte provozovnu firmy, hned ji vymyslete 3 různé nadpisy inzerátů, které budou budit zvědavost směrem k této firmě.

Až budete vytvářet nadpis, který budete chtít použít např. pro název knihy, pak si budete muset být jisti, že jste vybrali správně.

Nebudete chtít vybírat ze tří nadpisů, ale nejlépe minimálně z 50. Pak máte šanci vybrat opravdu chytlavý název, resp. nadpis.

Je to základ každého markeťáka, ale málokdo tento trénink denně dělá.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Chcete si udržet stávající zákazníky, za které jste už utratili hromadu peněz? Doporučuji vám začít s e-mailingem.

Pokud jej neděláte, což je ta nejpravděpodobnější možnost, pak doporučuji 30denní výzvu, která vás provede startem e-mailingu včetně reaktivačních kampaní, které probudí vaše spící zákazníky a dovedou je ke čtení vašich e-mailů.
https://www.emailingbezspamu.cz

Komentáře nejsou povoleny.