Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Jak jsem se naučil točit videa

Dobrý den,

bylo 30. prosince 2020. Za okny plíživě číhal Covid a já hledal cestu, jak se doma zabavit.

Otevřel jsem e-mail v telefonu a vyskočila na mě 30 denní výzva o tom, jak se naučit točit videa a hlavně jak v nich sebevědomě mluvit.

Vstupné bylo jen 1.000 Kč, protože se jednalo první turnus.

Okamžitě jsem se přihlásil. Věděl jsem, že pokud budu dělat jednu činnost každý den, pak to nemůže dopadnout po 30 dnech jinak, než že se zlepším.

Netušil jsem na jakou úroveň se dostanu, ale i malé zlepšení mi stálo za pokus.

Prvního ledna mi do e-mailu přistál odkaz na první video s lekcí. Okamžitě jsem ho shlídnul a plánoval jsem si, jak začnu točit.

V tom mi došlo, že jsem dostal krátký domácí úkol. Natočit video a představit se ostatním. Anglicky.

Z původní výzvy naučit se mluvit ve videích se stala dvojitá výzva: naučit se mluvit anglicky ve videích.

Nebyl jsem sám, kdo vykročil ze zóny pohodlí i tím, že začal točit videa v angličtině. My češi se v angličtině hrozně podceňujeme.

Všem se dostalo podpory. Byli jsme uzavřenou skupinkou lidí, kteří se chtěli zlepšit a věděli, že to není pro nikoho snadné.

Někdo začal nebojácně, někomu trvalo několik dní, než natočil první video. Někdo mluvil anglicky ačkoliv to nebyl jeho rodný jazyk, jiný točil videa napůl v angličtině a napůl ve své rodné řeči.

Našli se tam i jednotlivci, co točili pouze v rodné řeči. Sice jsme většina nerozuměli o čem videa jsou, ale přesto jsme mohli sledovat emoce, které předávali, a celkový dojem.

Po 30 dnech jsem měl pocit, že znám každého ve skupině celý život. By to tím, že jsem shlédnul hodiny videí, které za 30 dní natočili. Nejen, že jsem poznával každého jako osobu, ale poznal jsem i prostředí, kde žijí, a co každého baví, co rádi dělají, čím se živí a podobně.

Byla to opravdu jízda.

A já jsem něco podobného připravil pro e-shopaře, kteří chtějí překonat ostych a další překážky v sobě, a chtějí začít pravidelně komunikovat se svými zákazníky. K tomu je nejlepší e-mailing, ale po pravdě, se stejný proces dá použít i pro sociální sítě.

Chcete projít startem e-mailingu pod vedením někoho, kdo sám ve všech svých projektech používá e-mailový marketing?

Šance se otevírá 1.11.2023, přidejte se.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Pokud jej neděláte, což je ta nejpravděpodobnější možnost, pak doporučuji 30denní výzvu, která vás provede startem e-mailingu včetně reaktivačních kampaní, které probudí vaše spící zákazníky a dovedou je ke čtení vašich e-mailů.
https://www.emailingbezspamu.cz

Komentáře nejsou povoleny.