Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

3 klíčové součásti inzerátu pro měkký prodej

Dobrý den,

inzeráty mohou sloužit k tvrdému prodeji. Takový inzerát obsahuje strukturu s časem prověřenými elementy a lze jej napsat jako dlouhý text, video nebo i krátký text. O tom však dnes nechci psát.

Pokud chceme, aby lidé jen tzv. zvedli ruku a ozvali se nám. Pak jde o zvláštní typ inzerátu.

Jak zajistit, aby nám zvedli ruce, ti správní? Pak by mělo v inzerátu zaznít, koho hledáte.

Jak zajistit, aby nám nezvedli ruce ti, které nechceme? Opět to musí v inzerátu zaznít.

Poslední elementem je výzva k akci. Měli bychom ti správné vyzvat pobídkou, která je přiměje k akci. Tedy zase jim řekneme, co získají, když zvednou ruku.

Připadá vám to jako úplně zjevné a jasné? Mě taky.

Jsem však svědkem situací, kdy ze zcela záhadného důvodu začnou lidé píšící takovýto inzerát vytvářet složitosti, které rozostří celé sdělení. Pak to nefunguje.

Vzpomeňte si na tento postup, až budete příště psát inzerát na získání kontaktů, kterým budete chtít prodat to, co jim slibujete. A nebo něco, co potřebují, ale ještě to nevědí.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Jestli jste dočetli až sem, pak vás jistě bude zajímat toto: Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut

Komentáře nejsou povoleny.