Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Co mám dělat, když…

Dobrý den,

dostáváte někdy otázky od zákazníků, na které existuje jedna odpověď?

Já dostávám pravidelně následující otázky. Přikládám je včetně mých odpovědí.

Otázka: Co mám dělat, když na moji reklamu nikdo nereaguje?

Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci.

Otázka: Co mám dělat, když reklama nepřináší dostatečné výsledky?

Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci.

Otázka: Co mám dělat, když reklama funguje, ale bojím se, že se trh sdělením přesytí?

Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci.

Otázka: Co mám dělat, když mám tolik objednávek, že nárazově nestíhám?

Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci. Deleguj část své práce.

Otázka: Co mám dělat, když mám plný diář práce a nové zákazníky teď nehledám?

Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci. Udělej si čekací listinu.

Otázka: Co mám dělat, když mám pocit, že jsi se zbláznil?

Odpověď: Zkoušej jiná sdělení reklamy a zkus najít něco, co funguje lépe. Vytrvej v propagaci. Důvěřuj tomu, co ti říkám.

Co je u vás tou nejčastější odpovědí?

U zubaře to asi bude: Dál si čisti zuby minimálně dvakrát denně a přijď za půl roku na kontrolu.

Co je to u vás?

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Chcete se naučit, jak psát poutavé příspěvky do 15 minut?
Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut
https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut

Komentáře nejsou povoleny.