Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Jak vstoupit do hlavy zákazníka?

Dobrý den,

znáte to, sedíte a přemýšlíte, jak zaujmout vašeho budoucího zákazníka.

Chcete, aby si vás v tom hluku všech ostatních sdělení všiml. Chcete, aby se začetl, do vaší reklamy. Chcete jej zkrátka zaujmout.

První úkolem je zaujmout nadpisem. Jak se se zvědavostí začtou, pak jim musíme vstoupit do hlavy.

Jak na to?

Musíte psát o věcech, které vaši zákazníci na vlastní kůži znají. O věcech, které opakovaně zažívají. O věcech, které nejlépe ani nevyslovili nahlas. Nikdy je neřekli nikomu včetně nejlepšímu příteli.

Když začnete mluvit o věcech, které čtenář soustavně cítí, a nikdy je neřekl nahlas, pak opravdu získáte jeho pozornost.

Bude na vás koukat s otevřenou pusou a bude hltat každé vaše slovo. Bude čekat, co dalšího z vás vypadne a bude mít pocit, že čtete v jeho hlavách, srdci nebo duši.

Aby jste dokázali získat nejen pozornost, ale zasloužili si, že vaši reklamu bude někdo číst se zaujetím, pak za to musíte zaplatit cenu. Jakou?

Musíte do morku kostí poznat zákazníka, kterému chcete prodat. Musíte pochopit, co zažívá, jak se u toho cítí, na co myslí. Musíte znát i věci, které nikdy neřekl nahlas.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Toto je největší tajemství marketingu. Jde o psychologii. Chcete poznat své zákazníky důvěrně?

Doporučuji začít s e-mailingem.

Pokud jej neděláte, což je ta nejpravděpodobnější možnost, pak doporučuji 30denní výzvu, která vás provede startem e-mailingu včetně reaktivačních kampaní, které probudí vaše spící zákazníky a dovedou je ke čtení vašich e-mailů.
https://www.emailingbezspamu.cz

Komentáře nejsou povoleny.