Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Proč vhozená kartička se slevou na další nákup do krabice s objednaným zbožím nefunguje?

Dobrý den,

je velmi chytré využít odesílané zásilky s aktuální objednávkou k doručení další nabídky. Je rozhodně lepší to dělat než nedělat.

Jen výsledky nemusí být tak dobré, jaké byste čekali nebo jaké byste si přáli.

Pokud máte e-shop, může být složité dát dohromady univerzální nabídku. Vždyť váš sortiment je tak široký a co máte tedy vybrat?

Ha! Kartička se slevou třeba 10 % to vyřeší! Každý si vybere, co bude chtít.

Tak toto spásné řešení je nejběžnější neúspěšný pokus, jak vrátit zákazníky zpět na stránky.

Účinnost tohoto řešení bývá pod 1 %. Klidně 0,1 %. Tzn. 1 objednávka na 1000 odeslaných kartiček.

Můžete si udělat představu, jak kolik vás stojí vytisknout 1000 kartiček a pak dát slevu 10 % na zboží.

Jaký zisk na takové objednávce zbyde?

Proč to nefunguje?

Protože to, co si chtěli lidé koupit, si už koupili. Nabídka slevy 10 % na jiné zboží, které nabízíte, je zní lákavě? Ani neví, co vše nabízíte. Křičí to, že další objednávkou se plní zejména váš cíl a ne jejich.

Co kdyby jste jim nabídli něco, co je hodně prodávané, tedy oblíbené, a dali jim nabídku na váš bestseller? Vůbec je nemusíte pobízet slevou?

Mohlo by to fungovat lépe? Mohlo.

Co by ještě zlepšilo účinnost jakékoliv kartičky vhozené do krabice? Přidání osobního dopisu, kterým vysvětlíte, proč jim do krabice vůbec nějakou kartičku dáváte. Poděkujte jim za objednávku a vysvětlete jim důvod existence slevové kartičky.

Nebo místo této kartičky můžete vložit další list papíru, kde budete propagovat další bestseller z vaší nabídky bez jakékoliv slevy.

Vše je jen o číslech a ty musíte sledovat.

Změřte účinnost každé možnosti, která vás napadne. A po čase experimentů najdete něco, co vám bude skutečně fungovat.

Určitě to nebude jen vhozená kartička se slevou bez jakéhokoliv vysvětlení. Tento experiment už neúspěšně vyzkoušely tisíce e-shopů.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Nechcete svěřit logistiku vašeho e-shopu do rukou profíků a věnovat se víc propagaci vašeho e-shopu? Nebo vaší rodině nebo koníčkům? Pokud by vás zajímaly podmínky spolupráce, tak zavolejte na 724546526 nebo napište na podpora@elmsservice.cz

Komentáře nejsou povoleny.