Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

E-mailový marketing pro e-shopaře

Dobrý den,

určitě to znáte ze své zkušenosti. Zažili jste to už alespoň stokrát. Něco hledáte na internetu. Něco, co si nemůžete koupit jen tak v obchodě, hledáte a najdete e-shop, o kterém jste ještě neslyšeli. Zkoumáte ho, zda se jim dá věřit a nakonec koupíte.

Jste si trochu nejistí, zda vám zboží opravdu doručí. Naštěstí v dnešní době už není tolik e-shopů, které by byly podvodné jako dřív.

Zboží vám dorazí, dostanete e-mailem informace o objednávce a pak fakturu. Zboží funguje a klidně byste jim dali i kladné reference.

Pak uteče týden, 2 týdny, a vy o e-shopu neslyšíte. Neslyšíte o něm ani po 3 měsících. To už ani nevíte, že jste tam kdy nakupovali.

Bohužel se takto chová ke svým zákazníkům většina e-shopařů. Popravdě zejména těch menších. To, že po objednávce nekomunikují se zákazníky z nich dělá právě to, že jsou těmi menšími. Sabotují totiž své podnikání.

Vzdávají se jedinečné šance vtáhnout své zákazníky do nového světa, který pro ně vytvářejí. Do světa, který má ve středu zájmu to, co zajímá jejich zákazníky. Nebudou to všichni, co nakoupili, ale většina má k nakoupenému zboží určitý vztah.

Pokud pro ně začnete vytvářet vlastní svět, pak u vás zůstanou a budou u vás vždy nakupovat. Ceny zboží nebudou řešit. Cena se totiž stane naprosto druhořadým faktorem. Budou od vás nakupovat, protože chtějí kupovat od vás.

E-mailový marketing je právě nástrojem, který vám pomůže takový svět vytvořit. Uděláte díky němu kolem svých zákazníků ohrádku a oni nebudou hledat nic dalšího někde jinde. Budou chtít vše kupovat od vás.

To díky vztahu, který s nimi vytvoříte.

Toto nejde udělat ničím jiným, než e-mailovým marketingem.

Nepomohou vám k tomu sociální média, ani jiná propagace. Vztah se zákazníky si nevytvoříte ani přes jakoukoliv jinou inzerci, co by vás mohla napadnout. Nejde to.

V praxi bylo prokázáno, že e-mailový marketing má své místo právě v momentě, kdy si od vás někdo nakoupí. A to vám pomůže vytvořit skupinu věrných zákazníků, kteří vás budou živit celé roky.

Chcete se naučit dělat e-mailový marketing způsobem, který jsem vám právě popsal?

Jak si e-mailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Jak si e-mailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat

Komentáře nejsou povoleny.