Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Jak e-mailingové rozesílací nástroje nevědomě sabotují podnikání zákazníků

Dobrý den,

dnes naštvu hodně lidí.

Vím to, ale musím to říct nahlas. Je to jedna z věcí, která ničí podnikání slušným poctivým lidem provozujícím e-shop, kteří se rozhodli napnout síly a začít dělat e-mailing.

Ach, tak pojďme na to, ať už to máme za sebou.

E-mailingové rozesílací nástroje ve snaze přinést zákazníkům lepší vychytávky, které mají zlepšit výsledky, v dobré víře servírují něco, co soustavně rozkládá pozornost příjemců e-mailů.

Nemyslím si, že by to dělali záměrně, to by už byl blázinec. Chtějí pro vás to nejlepší, ale sami nevědí, co je to nejlepší.

To, co pro vás mají chtít, je vytvoření si pouta, vazby nebo vztahu s příjemci. E-mail patří mezi osobní formy komunikace. Každý má jednu osobní e-mailovou schránku a do ní mu nikdo neleze.

Tomu musí odpovídat forma sdělení, které příjemce má otevřít, přečíst a udělat nějakou akci, která je vaším záměrem.

E-mailingové rozesílací nástroje vám dávají šablony pro různé krásné e-mailové zprávy nebo newslettery. Šablony pro letáky se zbožím a pro akční nabídky. Hodně obrázků, barviček a dalších nesmyslů.

Takhle vypadá osobní zpráva, kterou dostáváte do schránky od někoho, s kým máte pouto, vazbu nebo vztah?

Ani náhodou!

E-maily se tedy rozdělují na osobní (čistě textový e-maily, jaký vám napíše nejlepší kamarád) nebo na komerční sdělení (obrázky, slevy, barvy, loga, bléééé).

Které lidi čtou a které ignorují?

Aha!

E-mailingové rozesílací nástroje dávají e-shopařům šablony jako nástroje k lepší propagaci. Je to jako nůž. Lze jej použít k nakrájení chleba, ale také k zabití. A e-shopaři tyto šablony používají k sabotáži vlastního podnikání a přitom si myslí, jak jsou světoví.

A e-mailingové rozesílací nástroje jim k tomu tleskají a vytvářejí návody, jak to udělat.

Bohužel se takto NIKDY nevytvoří pouto, vazba nebo vztah s příjemci a tak nebude docházet k nárůstu objednávek, k nárůstu podnikání a větším ziskům.

Když se na to podívám, tak vidím jen nevědomost. Ať u tvůrců e-mailingových nástrojů, kteří by měli vědět, jak nejlépe používat to, co prodávají. Tak i e-shopařů, kteří by měli vědět, co dělají.

Jak to dělat správně?

Vstupte do e-mailingového mastermindu:

Roční e-mailový mastermind pro budoucí experty. Stanete se experty na e-mailový marketing.
https://www.emailingbezspamu.cz

Naučíte se všechno o e-mailovém marketingu, zvednete počet objednávek ve slabých i silných měsících a vytvoříte si pevné vazby se svými zákazníky.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Přihlaste se na tento jedinečný mastermind. Další budu otevírat až za rok.

Komentáře nejsou povoleny.