Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Kdy používat e-mailing?

Dobrý den,

používáte sociální sítě? Ano?

Proč tedy používat e-mailing?

Není e-mailing náhodou už trošku mrtvý? Není to jako jízda na mrtvém koni? Vždyť o e-mailingu nikdo nemluví.

Ach, toto slýchám denně. A jen to ukazuje, proč nejsou lidé v podnikání úspěšní.

Jedna z důležitých vlastností podnikatele je schopnost si udržet zákazníky.

Není lepšího nástroje na udržování vztahů se zákazníky než je e-mailing. Až dočtete tento článek, tak mi dáte za pravdu.

Začněme ale sociálními sítěmi, ať víme, kde spočívá jejich síla. Umožňují vám dostat se před oči cizích lidí. To je důležité po získávání nových zákazníků.

V tom vám e-mailing moc nepomůže. Ten je určený, abyste se dostali před oči vašich stávajících zákazníků.

Dobře víte, že dosah na sociálních sítích je v řádu procent. To, aby se všechny příspěvky ukázaly všem, platilo snad jen na začátku fungování té které sociální sítě.

S rostoucím počtem uživatelů se dosah snižuje až na dnešní procenta.

Dostat se před oči zákazníků dělá sociální sítě nenahraditelné.

Ovšem, pokud se chcete dostat před oči stávajících zákazníků, tak e-mailing nejde nahradit ničím. Výjimkou je fyzický dopis.

E-mailing je výrazně levnější než posílání fyzických dopisů. Míra otevření u běžných e-mailingů bývá kolem 10 %, což je 5-10 krát lepší výsledek než na sociálních sítích.

Po pravdě, vaší snahou by mělo být dostat lidi ze sociálních sítí do vašeho e-mailingu. Na sociálních sítích nemáte žádnou kontrolu, že se dostanete před oči konkrétní osoby. V e-mailingu ji máte 100%, pokud pochopitelně máte její e-mailovou adresu.

Když se dělá e-mailing dobře, pak můžete mít míru otevření (kterou nelze změřit přesně) kolem 60 %. To přináší 30-60 krát větší dosah než na sociálních sítích.

Kdy používat e-mailing?

Stručná odpověď zní… v případě, kdy chcete udržovat vztah s vašimi stávajícími zákazníky.

Přebije ho jenom fyzický dopis. Ten je bohužel stále dražší a dražší.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Doporučuji vám začít s e-mailingem.

Pokud jej neděláte, což je ta nejpravděpodobnější možnost, pak doporučuji 30denní výzvu, která vás provede startem e-mailingu včetně reaktivačních kampaní, které probudí vaše spící zákazníky a dovedou je ke čtení vašich e-mailů.
https://www.emailingbezspamu.cz

Komentáře nejsou povoleny.