Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Kdybych vám řekl, jak jednoduchý je e-mailing

Dobrý den,

e-mailing pro e-shop je velmi jednoduchý. Je velice snadné posílat e-maily zákazníkům. Můžete používat různá zjednodušení, které vám usnadní práci.

Navíc k tomu nepotřebujete žádného experta, žádné komplikované HTML šablony, žádné slevy a ani výhodné akce. Nemusíte si ani nic vymýšlet, nemusíte nic vytvářet.

Jediné, co potřebujete je stálost a vytrvalost. Mít 15 minut týdně pro e-mailing.

Pro obsah platí pravidlo, které popsal Gary Vaynerchuk: Dokumentujte, nevytvářejte.

To platí pro všechny pravidelné propagace včetně příspěvků na sociální sítě.

Stačí, když si sednete a napíšete e-mail, kterým zdokumentujete, co je nového a co děláte.

Nemusíte nic prodávat, stačí když řeknete, co děláte. Jen se připomenete. Ukážete, že existujete a že tu jste pro příjemce. Nemusíte nabízet žádné slevy, nemusíte vymýšlet žádné pravidelné akce. Nic, stačí se jen připomenout.

Teď asi nemůžete uvěřit svým očím.

Já vím, když o tom mluvím s e-shopaři, tak na mě nevěřícně koukají. Není to nic, co by je kdokoliv jiný učil. Co by jim kdokoliv jiný ukázal. Není to nic, co by jim chodilo do e-mailových schránek.

Je to naprosto jiný přístup a ověřeně přináší výsledky. Tento typ e-mailingu posílám kolem 15 let. Psal jsem jej dlouhé roky pro zákazníka, který měl 8 e-shopů, a pro každý z nich posílal jeden e-mail týdně. Výsledky? 10 % všech objednávek… náklady na jednu objednávku? zanedbatelné…

Vztah se opakovaně kupujícími zákazníky? Pevný!

Zapomeňte na slevy, akce, šablony a všechny ty chytrystiky, na které by jste si museli najmout experta.

E-mailing je jednouchá věc, není to jaderná fyzika. Není to jako stavět raketu do kosmu. Je to JEN e-mail.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Jak na jednoduchý e-mailing se dozvíte na kurzu:
Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat?
https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat

Komentáře nejsou povoleny.