Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Jak napsat poutavý nadpis, který osloví cílovou skupinu?

Dobrý den,

nadpisy textů, článků, reklam a předměty e-mailů jsou věčné téma copywriterů.

Jak by měl poutavý nadpis vlastně vypadat? Co by měl obsahovat? O čem by měl mluvit?

Nadpis musí navazovat na další text. Pokud není, pak se cítí čtenář podveden a okamžitě opouští text.

Existuje jedna VĚC, kterou máme všichni společnou a která nás donutí jít hlouběji. Udělat další krok. Tedy např. kliknout na nadpis a začít číst.

Tu jednu VĚC máme všichni od přírody zadrátovanou ve své DNA, v mysli a ta nás donutí udělat další krok. Kdybychom jej neudělali, tak bychom cítili nepohodu a měli bychom strach, že nám něco ujde.

Dokonce ji mají v mysli i zvířata, na kterých je tato věc lehce pozorovatelná.

Kdo tuto VĚC ovládne, dokáže krátkodobě ovlivňovat chování ostatních. Často ji využívají šprýmaři ke vtípkům, šoufkům a šprťouchlat.

Ten, kdo podlehne této věci, necítí udělané další kroky jako něco pracného. Je to pro ně přirozené a samozřejmé. Prostě to udělají, i kdyby za sebou měli celý den práce v kamenolomu.

Co to tedy je?

Je to vlastnost inteligentních lidí. Nelze říct, že tak zneužíváme něčí hloupost. Tak co to je?

Zvědavost.

Zvědavost nás nutí zjistit víc. Prokliknout odkaz, otevřít e-mail, zjistit, co reklama nabízí. Pro nadpisy a předměty je nejdůležitější, aby vzbuzovaly zvědavost.

Existuje mnoho cest, jak zvědavost vzbudit. Začněte studovat zvědavost. Sledujte nadpisy článků na serverech jako je novinky.cz, extra.cz, blesk.cz a samozřejmě tištěné médium Blesku. Ti umějí se zvědavostí pracovat.

Tento seznam není konečný, ale je to návod, kde začít hledat.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Pokud se chcete naučit pracovat se zvědavostí, doporučuji navštívit kurz: Jak si emailingem vybudovat stálé zákazníky a přitom nespamovat

https://www.naucmese.cz/kurz/jak-si-emailingem-vybudovat-stale-zakazniky-a-pritom-nespamovat

Komentáře nejsou povoleny.