Stisknutím "Enter" přejdete na obsah

Text je king, fotka pro marketing nestačí?

Dobrý den,

je až s podivem, jak je Instagram ohýbaný do role nositele informace, kterou samotná fotka nikdy přenést nemůže.

Jediným způsobem, jak můžeme sdělit sledujícím informaci, je text ať napsaný nebo namluvený. Instagram je plný citátů, sérií fotek, které obsahují text rozdělený do 10 slidů.

Většinou jde o prodejní texty. Není jiná cesta jak vizuálně upoutat oči sledujících k našemu sdělení. Popis není totiž skoro vůbec viditelný a čteme ho jen pokud nás obrázek zaujme.

Druhou možností je natočit reel. Je to kupodivu formát, který Instagram propaguje a prosazuje nad fotkami. Do reelu (tedy krátkého videa do 1 minuty, ideálně pod 30 vteřin) můžeme vložit dostatečně dlouhé sdělení.

Právě tyto textové obrázky nebo reels dávají Instagramu zajímavý obsah. Ono se totiž rychle přejí sledovat fotky lidí, kde jím to sluší…

Pokud chceme používat Instagram jako marketingové médium, tak díky těmto formátům.

S pozdravem,
Dominik Formánek

P.S. Každý by se měl naučit točit reels na Instagram. Je to zábava. Já s tím právě začínám. 🙂

P.P.S. Poutavé příspěvky na sociální sítě, blog nebo e-mailing napsané za 15 minut?
https://www.naucmese.cz/kurz/poutave-prispevky-na-socialni-site-blog-nebo-e-mailing-napsane-za-15-minut

Komentáře nejsou povoleny.